Συχνές ερωτήσεις

This Agreement was last modified on 18th february 2016

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Shipping Information” font_container=”tag:h2|font_size:25px|text_align:left|color:%23434343″ google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” el_class=”faq-page-title”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”inner-bottom-xs”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;

Προσφέρουμε διάφορες μεθόδους αποστολής για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες σας:

Τυπική αποστολή: Η μέθοδος αυτή συνήθως διαρκεί 3-5 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση.
Ταχεία αποστολή: Για όσους χρειάζονται τις συσκευές τους νωρίτερα, προσφέρουμε ταχεία αποστολή με παράδοση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.
Παραλαβή στο κατάστημα: Αν προτιμάτε, μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από ένα από τα φυσικά μας καταστήματα.
Σημειώστε ότι οι μέθοδοι αποστολής ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία σας και τα αντικείμενα της παραγγελίας σας.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Πόσο καιρό θα χρειαστώ για να παραλάβω το πακέτο μου;

Ο χρόνος παράδοσης του πακέτου σας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η μέθοδος αποστολής που επιλέγετε και η τοποθεσία σας. Ακολουθεί μια γενική επισκόπηση:

Τυπική αποστολή: Ωστόσο, ο χρόνος αυτός μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία σας και τυχόν απρόβλεπτες περιστάσεις, όπως ο καιρός ή οι καθυστερήσεις του μεταφορέα.

Ταχεία αποστολή: Με αυτή την ταχεία επιλογή, μπορείτε να περιμένετε την παράδοση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.

Παραλαβή στο κατάστημα: Εάν επιλέξετε την παραλαβή στο κατάστημα, το πακέτο σας θα είναι έτοιμο για παραλαβή από το επιλεγμένο κατάστημα συνήθως εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Μόλις η παραγγελία σας διεκπεραιωθεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με πληροφορίες παρακολούθησης, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε την κατάσταση του πακέτου σας κατά τη μεταφορά. Σημειώστε ότι οι χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμώμενοι και ενδέχεται να αλλάξουν λόγω εξωτερικών παραγόντων που δεν ελέγχονται από εμάς.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”inner-bottom”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Η παρακολούθηση της παραγγελίας σας είναι εύκολη! Μόλις η παραγγελία σας επεξεργαστεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα περιέχει έναν αριθμό παρακολούθησης και οδηγίες για τον τρόπο παρακολούθησης του πακέτου σας. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε:

Ελέγξτε το email σας: Αναζητήστε ένα email από εμάς με θέμα “Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί” ή παρόμοιο. Αυτό το email θα περιέχει τον αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο του μεταφορέα.

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του μεταφορέα: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο παρακολούθησης που παρέχεται στο email, ο οποίος θα σας κατευθύνει στον ιστότοπο του μεταφορέα αποστολής (όπως η UPS, η FedEx ή η USPS).

Εισάγετε τον αριθμό παρακολούθησης: Μόλις μπείτε στον ιστότοπο του μεταφορέα, εισαγάγετε τον αριθμό παρακολούθησης στο προβλεπόμενο πεδίο και κάντε κλικ στο κουμπί “Παρακολούθηση” ή σε ένα παρόμοιο κουμπί. Αυτό θα εμφανίσει την τρέχουσα κατάσταση και τη θέση του πακέτου σας κατά τη μεταφορά.

Παρακολουθήστε το πακέτο σας: Παρακολουθήστε τις πληροφορίες παρακολούθησης για να δείτε την πρόοδο της παράδοσής σας. Θα μπορείτε να παρακολουθείτε πότε το δέμα σας έχει αποσταλεί για παράδοση και πότε έχει παραδοθεί στο κατώφλι σας ή στην επιλεγμένη τοποθεσία παραλαβής.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παρακολούθηση της παραγγελίας σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Ναι, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για να κάνετε μια παραγγελία στην ιστοσελίδα μας. Η δημιουργία λογαριασμού προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα:

Γρηγορότερο ταμείο: Με αποθηκευμένες τις πληροφορίες του λογαριασμού σας, μπορείτε να διεκπεραιώνετε γρήγορα τη διαδικασία πληρωμής χωρίς να χρειάζεται να εισάγετε εκ νέου τα στοιχεία σας κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά.

Ιστορικό παραγγελιών: Θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας, καθιστώντας εύκολη την παρακολούθηση προηγούμενων αγορών, την επαναπαραγγελία ειδών και την ανασκόπηση των συναλλαγών σας.

Εξατομικευμένη εμπειρία: Με τη δημιουργία λογαριασμού, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας, όπως διευθύνσεις αποστολής και μεθόδους πληρωμής, για μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών.

Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις: Οι κάτοχοι λογαριασμού ενδέχεται να λαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές, προωθητικές ενέργειες και εκπτώσεις προσαρμοσμένες στις αγοραστικές τους συνήθειες και προτιμήσεις.

Η δημιουργία λογαριασμού είναι απλή και διαρκεί μόνο λίγα λεπτά. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί “Εγγραφή” ή “Δημιουργία λογαριασμού” στον ιστότοπό μας και ακολουθήστε τις οδηγίες για να δώσετε τις πληροφορίες σας και να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός σας, μπορείτε να αρχίσετε να περιηγείστε στην επιλογή των συσκευών μας και να κάνετε την παραγγελία σας με ευκολία. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια με τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”FAQ Second Version” font_container=”tag:h2|font_size:40px|text_align:center|color:%23434343″ google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” css=”.vc_custom_1458140045264{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 10px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”inner-top-xs”][vc_column][vc_toggle title=”Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;” el_id=”1459864577831-bdb5bc1a-4a98″]

Προσφέρουμε διάφορες μεθόδους αποστολής για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες σας:

Τυπική αποστολή: Η μέθοδος αυτή συνήθως διαρκεί 3-5 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση.
Ταχεία αποστολή: Για όσους χρειάζονται τις συσκευές τους νωρίτερα, προσφέρουμε ταχεία αποστολή με παράδοση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.
Παραλαβή στο κατάστημα: Αν προτιμάτε, μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από ένα από τα φυσικά μας καταστήματα.
Σημειώστε ότι οι μέθοδοι αποστολής ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία σας και τα αντικείμενα της παραγγελίας σας.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πόσο καιρό θα χρειαστώ για να παραλάβω το πακέτο μου;” el_id=”1459864633996-9b7e4f16-199e”]

Ο χρόνος παράδοσης του πακέτου σας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η μέθοδος αποστολής που επιλέγετε και η τοποθεσία σας. Ακολουθεί μια γενική επισκόπηση:

Τυπική αποστολή: Ωστόσο, ο χρόνος αυτός μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία σας και τυχόν απρόβλεπτες περιστάσεις, όπως ο καιρός ή οι καθυστερήσεις του μεταφορέα.

Ταχεία αποστολή: Με αυτή την ταχεία επιλογή, μπορείτε να περιμένετε την παράδοση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.

Παραλαβή στο κατάστημα: Εάν επιλέξετε την παραλαβή στο κατάστημα, το πακέτο σας θα είναι έτοιμο για παραλαβή από το επιλεγμένο κατάστημα συνήθως εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Μόλις η παραγγελία σας διεκπεραιωθεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με πληροφορίες παρακολούθησης, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε την κατάσταση του πακέτου σας κατά τη μεταφορά. Σημειώστε ότι οι χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμώμενοι και ενδέχεται να αλλάξουν λόγω εξωτερικών παραγόντων που δεν ελέγχονται από εμάς.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;” el_id=”1459864665894-b82f7067-8407″]

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Η παρακολούθηση της παραγγελίας σας είναι εύκολη! Μόλις η παραγγελία σας επεξεργαστεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα περιέχει έναν αριθμό παρακολούθησης και οδηγίες για τον τρόπο παρακολούθησης του πακέτου σας. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε:

Ελέγξτε το email σας: Αναζητήστε ένα email από εμάς με θέμα “Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί” ή παρόμοιο. Αυτό το email θα περιέχει τον αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο του μεταφορέα.

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του μεταφορέα: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο παρακολούθησης που παρέχεται στο email, ο οποίος θα σας κατευθύνει στον ιστότοπο του μεταφορέα αποστολής (όπως η UPS, η FedEx ή η USPS).

Εισάγετε τον αριθμό παρακολούθησης: Μόλις μπείτε στον ιστότοπο του μεταφορέα, εισαγάγετε τον αριθμό παρακολούθησης στο προβλεπόμενο πεδίο και κάντε κλικ στο κουμπί “Παρακολούθηση” ή σε ένα παρόμοιο κουμπί. Αυτό θα εμφανίσει την τρέχουσα κατάσταση και τη θέση του πακέτου σας κατά τη μεταφορά.

Παρακολουθήστε το πακέτο σας: Παρακολουθήστε τις πληροφορίες παρακολούθησης για να δείτε την πρόοδο της παράδοσής σας. Θα μπορείτε να παρακολουθείτε πότε το δέμα σας έχει αποσταλεί για παράδοση και πότε έχει παραδοθεί στο κατώφλι σας ή στην επιλεγμένη τοποθεσία παραλαβής.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παρακολούθηση της παραγγελίας σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;” el_id=”1459864700197-4c554837-f084″]Η παραγγελία στην ιστοσελίδα μας είναι γρήγορη και εύκολη! Εδώ είναι ένας οδηγός βήμα προς βήμα:

Περιηγηθείτε στον Ιστότοπο: Ξεκινήστε περιηγώντας τις συσκευές που έχουμε επιλέξει. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης ή να πλοηγηθείτε στις κατηγορίες για να βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

Επιλέξτε τα προϊόντα σας: Μόλις βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, κάντε κλικ στο στοιχείο για να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες, όπως προδιαγραφές, τιμή και διαθεσιμότητα. Εάν είστε ικανοποιημένοι με την επιλογή σας, κάντε κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”.

Ελέγξτε το καλάθι σας: Αφού προσθέσετε προϊόντα στο καλάθι σας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα του καλαθιού αγορών. Εδώ, μπορείτε να ελέγξετε τα είδη στο καλάθι σας, να ενημερώσετε τις ποσότητες εάν χρειάζεται και να υπολογίσετε το κόστος αποστολής.

Προχωρήστε στο ταμείο: Όταν είστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε την αγορά σας, κάντε κλικ στο κουμπί “Ολοκλήρωση αγοράς”. Θα σας ζητηθεί είτε να συνδεθείτε στον υπάρχοντα λογαριασμό σας είτε να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό εάν δεν το έχετε κάνει ήδη.

Εισαγάγετε πληροφορίες αποστολής: Στη συνέχεια, θα πρέπει να εισαγάγετε τη διεύθυνση αποστολής και να επιλέξετε τη μέθοδο αποστολής που προτιμάτε. Ελέγξτε ξανά ότι η διεύθυνσή σας είναι σωστή για να διασφαλίσετε την ακριβή παράδοση.

Επιλέξτε Μέθοδο πληρωμής: Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, PayPal κ.λπ.) και εισαγάγετε τα στοιχεία πληρωμής σας με ασφάλεια.

Έλεγχος και υποβολή παραγγελίας: Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να ελέγξετε όλες τις λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων στο καλάθι σας, της διεύθυνσης αποστολής και των στοιχείων πληρωμής. Εάν όλα φαίνονται καλά, κάντε κλικ στο κουμπί “Υποβολή παραγγελίας” ή “Ολοκλήρωση αγοράς” για να οριστικοποιήσετε την παραγγελία σας.

Επιβεβαίωση: Μόλις η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί με επιτυχία, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας με λεπτομέρειες της αγοράς σας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού παραγγελίας και της εκτιμώμενης ημερομηνίας παράδοσης.

Και τέλος! Η παραγγελία σας έχει πλέον υποβληθεί και μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό της χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες παρακολούθησης που παρέχονται στο email επιβεβαίωσης. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς πρέπει να επικοινωνήσω αν έχω οποιεσδήποτε απορίες;” el_id=”1459864738156-c9e9af2d-48c9″]Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή χρειάζεστε βοήθεια με την παραγγελία σας, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει! Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των ακόλουθων διαύλων:

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: Στείλτε μας ένα email στο customer.service@electroplakltd.com με τις ερωτήσεις ή τους προβληματισμούς σας. Προσπαθούμε να απαντάμε σε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αμέσως κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών μας.

Τηλέφωνο: Τηλέφωνο: Τηλέφωνο: Τηλέφωνο: Τηλέφωνο: Καλέστε μας στο 1-800-123-4567 για να μιλήσετε απευθείας με ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας. Είμαστε διαθέσιμοι να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά κατά τις εργάσιμες ώρες μας.

Ζωντανή συνομιλία: Αναζητήστε την επιλογή ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό μας για να συνομιλήσετε με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Αυτός είναι ένας βολικός τρόπος για να λάβετε γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπό μας.

Φόρμα επικοινωνίας: Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό μας με το ερώτημά σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Φροντίστε να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες για να μας βοηθήσετε να σας εξυπηρετήσουμε αποτελεσματικά.

Ανεξάρτητα από τη μέθοδο που θα επιλέξετε, η αφοσιωμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας δεσμεύεται να σας παρέχει άριστη υποστήριξη και να επιλύει τυχόν προβλήματα ή ανησυχίες που μπορεί να έχετε. Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία των αγορών σας θα είναι ομαλή και ευχάριστη.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;” el_id=”1459864765251-4a22323b-b290″][/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]